idagranbeck.blogg.se

första terminen avklarad

Kategori: Allmänt

Sista hemtentan för denna terminen är inlämnad. Det känns både nervöst och skönt. Skönt att bilderboksanalysen äntligen är klar, nervös över resultatet. Så vad ska jag hitta på nu då? Jag är så sjukt rastlös nu när jag inte har något att plugga förrens tisdag. Men när man måste plugga finns det tusen saker att göra. Nu sitter jag och lyssnar på musik medan jag målar naglarna. Mina fingrar är så sjukt skeva... det är bara att tacka handbollen för det. 
 
Åker hem till Färgelanda imorgon. taggaaaaa. Men först ska jag träffa mamma och syrran i Uddevalla. Det ska bli skönt att åka hem till familjen utan att stressa över studierna. Nu kankse jag kan komma lite längre i första game of thrones boken.. har ju aldrig tid för den annars. 
 
På lördag är det futsal cup i sporthallen, får se om jag går dit och fotar lite. Det beror förstås hur mycket tid jag har samt om jag skippar den efterlängtade sovmorgonen... Senare drar nämligen jag och syrran till Uddevalla för att träffa några vänner. Längtar.
 
 
 
 
 
 
Lite bilder jag tagit det senaste.
 
 Jag kan fortfarande inte sluta lyssna på denna fantastiska låt <3
Kommentera inlägget här: