idagranbeck.blogg.se

2016

Kategori: Allmänt

Dagen började bra, jag slapp vakna till ett alarm, kollade twitter och instagram & degade lite i sängen. Passade på att städa lägenheten nu idag när jag var ledig och det behövdes verkligen. Sen har jag i princip tittat på true blood hela dagen. Det är fakiskt första gången jag ser den serien... lite konstigt att jag inte tittat på den tidigare, men bättre sent än aldrig som man säger. 
 
Jaha så detta är alltså år 2016. Har inte hänt så mycket hittills, firade nyår hemma i färgelanda med mina syskon, Jenny och Mattias. Det var mycket trevligt, det var ju tyvärr ett tag sedan vi umgicks allihopa. 
 
 
Skönt att vara tillbaka i Göteborg, trivs mycket bättre här än i Färgelanda. Något som är lite trögt är att hoppa in i plugget igen, men det ska också bli roligt. 
 
 
Kommentera inlägget här: