idagranbeck.blogg.se

sleepless mornings ☕️

Kategori: Allmänt

Jahopp.. Jag är ledig och var klarvaken vid 05:20.. Så nu sitter jag i sängen, lyssnar på musik och funderar på om det är dags att göra frukost. 
 
Förra veckan donerade jag blod i Uddevalla för sista gången, eftersom jag numera bor i Göteborg så passar de bättre att lämna där. 
Jag har även börjat äta vegetariskt, det känns mycket bättre och jag mår faktiskt också bättre (och det är billigare).  Det enda jag saknar är att äta sushi, annars går det alldeles utmärkt. För tillfället testar jag bara hur det är att vara vegetarian, vet inte om jag kommer forstätta eller inte men just nu ser det ljust ut.
 
Mitt kaffeberoende har ökat drastiskt som man kan se på min instagram
 
Snart börjar tentaveckan och då kommer jag i princip leva på kaffe
 
Min ledighet har mestadels bestått av fika med Jenny. 
Annars brukar jag bara sitta hemma i lägenheten, plugga lite och titta på Youtube-videos. Det senaste har jag tittat mycket på en irländsk youtuber som heter "Jacksepticeye" och han har seriöst den sötaste personligheten ever. Han är en gamer och jag har tittat mer på gamers nuförtiden när jag inte har något tv-spel (eller tv för den delen haha) pga fattig student. Får jobba ihop lite pengar på sommaren så jag iallafall kan köpa mig en tv. Det var lite jobbigt nu under handbolls EM i Polen då jag inte har en tv och inte kunnat se alla matcher, vilket har varit väldigt surt eftersom handboll är min favoritsport. 
 
Kommentera inlägget här: