idagranbeck.blogg.se

huvudvärk

Kategori: Allmänt

Har haft konstant huvudvärk det senaste... kanske är kaffebrist? Jag har ju inte druckit så mycket kaffe.
Jag är tillbaka i Göteborg nu.. Skönt att vara tillbaka, men det är lite tomt haha 
Min vackra sovplats. Jag kom hit till göteborg för två dagar sen och m&p kommer (förmodligen) på lördag med mina möbler. Så jag får nöja mig med att sova på golvet. Det är så himla tomt här. Jag har inte ens en taklampa i varken mitt rum eller i vardagsrummet.. Jobbigt läge när det blir så mörkt så fort haha. Så i vardagsrummet får jag använda min skrivbordslapa som ni ser på bilden.
Min lilla plugghörna haha
Ett par av de mysigaste strumpor jag äger. Har på mig dom nu när kursen är avslutad. Nästa kurs börjar inte förän på måndag. 
Något som inte är så kul är att jag måste äta färdigmat. Jag har inga stekpannor, kastruller, knivar eller skärbrädor. Så jag är faktiskt tvungen att äta mat som man bara kan värma i mikron.... JAG VILL LAGA MAT! Förr brukade latheten ta över vilket har gjort att jag ofta velat äta snabbmat. Men nu när jag måste äta sånt vill jag verkligen laga mat haha. Det är ju faktiskt roligt. 
 
Idag har jag inte gjort så mycket. Har mest slöat framför datorn. Det enda "duktiga" jag gjort idag var väl att sätta upp en tvättid som jag ska ha imorgon då 12-16. Men det är okej att ha sådana dagar ibland, bara det inte blir så varje dag. 
Detta är väl det som är mest produktivt av mig haha. Det kommer dock ta lång tid innnan denna tröjan blir klar. 
 
Kommentera inlägget här: