idagranbeck.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Jobb, jobb och jobb. det är ungerfär det jag har haft för mig det senaste. Har inte hunnit umgås så mycket med mina vänner men träffar några av dem på jobbet då och då.  Men i fredags när Tilda fyllde år träffade jag allihopa, förutom Lotta som är au pair i USA men henne träffar jag om några veckor.
Hade inte träffat dem sedan studenten så jag blev otroligt glad av att ses igen. 
 
Har haft lite dåligt samvete det senaste för jag inte har haft tid för fotbollen/ egenträningen, men så blir det väl när man jobbar heltid. Det ledsamma  är att jag förmodligen inte kommer ha tid till träningen när jag börjar plugga, vilket jag planerar att göra efter sommaren. 
 
 
Ulriks nya album 'Allt jag ville säga' är så sjukt bra. Att jobba tillsammans med Jonas Gardell är något av det bästa han har gjort (enligt mig). Texten berör mig så otroligt mycket.
Kommentera inlägget här: