idagranbeck.blogg.se

Star Wars: The Force Awakens

Kategori: Allmänt

Vaknade med väldigt svullna ögon, jag får nog sluta använda makeup-swipes.. Det har runnit från mina ögon i princip hela dagen. Tji fick jag som var lat och inte orkade ta bort sminket med vatten igår. 
 
Körde till Uddevalla igår med syskonen för att se den nya Star Wars filmen The Force Awakens. Den var så sjukt bra, skulle kunna se den minst 3 gånger till. Jag tänker inte spoila något om filmen för jag hatar när andra spoilar för mig. Men jag kan säga att den är mycket sevärd, en av de bästa filmerna jag sett det här året. 
 
Nu är det bara 2 dagar kvar av detta året... vad ska man hitta på? Det finns ju inget att göra här i Färgelanda iaf... 
 
 Har lyssnat en del på Justins nya album. Det är ju faktiskt bra musik. Hoppas det fortsätter i den riktningen.
Kommentera inlägget här: